ویرایش محتوا

سبد خرید شما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسش هایی که ممکن است برای شما بوجود بیاید

نحوه پرداخت هزینه به چه صورت میباشد؟

پرداخت هزینه از 2 طریق امکان پذیر خواهد بود :
1 . به صورت پرداخت امن آنلاین زرین پال
2 . به صورت پرداخت در محل که این امکان فقط برای ساکنین شهر شیراز میباشد.

هزینه ارسال چه مقدار است؟

هزینه ارسال کالاهای سفارش شما بر اساس نوع کالا و تعداد ثبت شده در سفارش متغیر است و در هنگام تکمیل اطلاعات به مبلغ سفارش شما اضافه میشود. هزینه ارسال شامل : بسته بندی ، هزینه درون شهری ارسال به دفتر پستی و هزینه ارسال پست میباشد. هزینه ارسال توسط پیک برای هر مسیر متفاوت و توسط پیک تایین میشود.

سفارش شما کی ارسال میشود؟

تمام سفارشات ثبت شده در فروشگاه آنلاین کیوپ قبل از ساعت 12:00 و در ساعت کاری، در همان روز ارسال میشود . در صورتی که سفارش شما بعد از ساعت گفته شده ثبت شود، در فردای ثبت سفارش ارسال میشود.

در صورت مشکل داشتن کالا هنگام تحویل چه کار کنیم؟

تمام کالاهای فروشگاه آنلاین کیوپ (به غیر از محصولات با گارانتی شرکتی) دارای 3 روز گارانتی تعویض از زمان تحویل مشتری میباشد. در صورت داشتن هر ایرادی که از سمت خود کالا باشد، شما میتوانید بعد از اعلام مشکل به ما (از طریق شماره تلفن ذکر شده در صفحه ارتباط با ما) و تایید توسط تیم کیوپ، محصول را به دفتر فروشگاه بازگردانید.

ساعت پاسخ گویی چه ساعاتی میباشد؟

زمان شروع به کار دفتر کیوپ، از ساعت 10:30 و پایان ساعت کاری این فروشگاه تا ساعت 20:00 هر روز به غیر از روزهای تعطیل در خدمت شما بازدید کنندگان عزیز میباشد

چه مدت طول میکشد تا سفارش به دست شما برسد؟

با توجه به نوع انتخابی شما برای ارسال کالا در زمان ثبت سفارش، مدت زمان رسیدن کالا به سفارش شما متغیر است.

تیپاکس : 48 الی 72 ساعت از زمان ارسال (این سرویس فعلا در دسترس نیست)
ماهکس : 24 تا 48 ساعت از زمان ارسال (این سرویس فعلا در دسترس نیست)
پست پیشتاز : 3 تا 5 روز از زمان ارسال (با توجه به شلوغی مراکز پستی این زمان میتواند متغیر باشد)
پیک (فقط مخصوص شهر شیراز) : از زمان ثبت سفارش در زمان ساعت کاری فروشگاه بین ۲ تا ۴ ساعت (بعد از ثبت سفارش با فروشگاه جهت ارسال تماس بگیرید)